Teslimat ne kadar sürer?
Tüm siparişler depomuzdan ortalama 2-4 iş günü içerisinde, başka düzenlemelere veya hükümet kısıtlamalarına tabi olarak sevk edilecektir.
Ardından, gönderiyi takip etmek için bir izleme kodu gönderilecek ve zamanlama, bize bağlı olmayan kuryenin mevcudiyetine göre belirlenecektir.
Zemine teslimat ve / veya aletlerin montajı / kurulumu için nakliye SAĞLANMAZ; bu hizmetlerin ek bir maliyeti vardır. Müşteri bu ek hizmetlerle ilgileniyorsa, sipariş onayına yanıt vererek e-posta yoluyla fiyat teklifi ve hizmet talep edebilir.
Alıcı evde değilse ne olur?
İki denemeden sonra, kurye teslimat bilgilerini içeren bir bildirim bırakacaktır. İadeyi ayarlamak için müşterinin varış şubesi ile iletişime geçmesi gerekir.
Teslimatta ne yapılmalı?
Müşteri şunları kontrol etmelidir:
– Hasar görmemesi veya ıslanmaması gereken paketin bütünlüğü, yeni bir paketin standart özelliklerine uygun olmalıdır;
– Paket adedinin tam olarak siparişinizde belirtilene karşılık gelmesi
– Mallara eşlik eden bir fatura olması, müşterinin saklaması gerekmektedir.
Ambalaj zarar görürse ne yapılmalı?
Ambalaj nakliye nedeniyle hasar görmüşse, müşteri uygun kutuya “İhtiyatla kabul ediyorum” ibaresi ile imza atmalıdır, gözle görülür şekilde hasar görmüş ve hasar görmüşse ambalajı reddetmesi tavsiye edilir.